Nënë Tereza – Analiza e horoskopit të ditëlindjes

Nënë Tereza ose Shenjtorja Tereza e Kalkutës kishte origjinë shqipëtare dhe ishte e fesë katolike ajo mungeshë e cila kishte ndërtuar shoqatën “Misionarët e Bamirësisë”. Gjithashtu, ka zhvilluar veprimtari humanitare për shumë vite dhe është e njohur për punën e saj misionare, veçanërisht në Indi.

Nënë Tereza ka lindur në 26/8/1910 në Shqipëri. Nga qyteti i Shkodrës u zhvendos në Darjeeling të Indis në 1929 (në moshën 19 vjece) dhe u betua si murgeshë në vitin 1931 (në moshën 21 vjec). Në vitin 1937, punoi si mësese në një shkollë të Kalkutës. Në 1950 mori leje nga Vatikani për të filluar punën e saj misionare. Në vitin 1952 shndërroi një tempull të vjetër indian në Kalkutë në një sanatorium, domethënë në një ndërtesë e cila i drejtohej njerëzve që vdisnin dhe synonte t’i kuronte. Plus të tjerave, në vitin 1955, themeloi një jetimore në Kalkutë, ndërkohë që më pas krijoi spitale dhe jetimore në të gjithë Indinë por edhe në zona të tjera të planetit ashtu si Roma, Tanzania dhe Austria.

Në vitin 1979, iu dha cmimi Nobel për Paqen “për njohjen e ndihmës që ofroi tek njerëzit e dëshpëruar, fëmiëjt dhe emigrantët për të cilët punoi pafund aq shumë vite”. Realizoi udhëtime në të gjithë botës për të ndihmuar njerëzit që vuanin nga varfëria ose/dhe nga sëmundje. Më specifikisht, ndihmoi njerëzit që vuanin nga uria në Etiopi, viktimat e shpërthimit bërthamor në Cenobil në vitin 1986, pasi dhe viktimat e tërmetit në Armeni në vitin 1988. Në1983, gjatë vizitës së saj tek Papa Joani Pavlo i dytë, pësoi atak kardiak dhe që atëher qarkullonte me një stimulues kardiak. Nënë Tereza ndërroi jetë në 5 Shtator 1997 në Kalkutë të Indisë, në moshën 87 vjece, dhe u varros në tempullin e shenjtë të Shën Thoma në Kalkutë.

Shenjtërimi

Pas vdekjes së saj, Papa Joani Pavlo i dytë, filloi procedurat e shenjtërimit të saj. Kështu, në 19/10/2003 u shenjtëruar, duke arritur në shkallën e 3 nga të 4 shkallët e procedurës së shenjtërimit. Në datë 4/9/2016, u plotësua procedura nëpërmjet një ceremonie modeste (e cila u realizua në Vatikan), ku dhe u emërua zyrtarisht (nga Papa Fragisko) Shenjtore e Kishës Katolike.

Letra dhe kalendare

Në 2002, u botua libri “Sekreti i Nënë Terezës” (Il segredo di Madre Tereza”) me shkrime personale, si letra dhe kalengare, të Nënë Terezës, në të cilat duket qartëse besimi i saj kaloi krizë për 50 vite, ndërkohë që në 2007, P. Kolodiejchuk, i cili kishte marrë përsipër mbeshtëtjen e procedurës së shenjtërimit të Nënë Terezës, botoi librin “Mother Tereza: Come be my light” me letra të pabotuara personale të Nënë Terezës që vërtetojnë faktin se besimi i saj ishte përcjellë. Nënë Tereza kishte kërkuar të shkatërrohen letrat e saj sapo të vdiste, por Kisha Katolike vendosi ti ruajë këto letra në fjalë.

Sipas Kolodiejchuk, e gjithë ky torturim shpirtëror që kaloi Nënë Tereza në realitet përforcon shenjtërimin e saj.

Rishikim

Në përgjithësi, Nënë Tereza përbëri një objekt admirimi dhe u konsideruar si prototip njerëzimi për shumë njerëz! Ndërkohë, nuk munguar dhe ata që e vunë në dyshim ktë. Më specifikisht, u akuzua kryesisht nga gazetari, shkrimtari i artikujve dhe librave Kristofer Hicens për fanatizmin fetar, me argumentin se “interesohej më pak për të ndihmuar të varfrit dhe më shumë për ti përdorur si një burim të pashtershëm të mjerimit që nxiti përhapjen e besimeve fundamentiste katolike romake ".

Kritika e tij zuri vënd në artikuj të ndryshëm, dokumentarë pasi dhe përmes librit “Nënë Tereza: Teori dhe Praktikë” në bazë të cilit Nënë Tereza ishte e mendimit se dhimbja njerëzore ishte dhuratë e Zotit dhe ndërkohë që deklaroi se ishte apolitike, në realitet rrethohej nga diktatorë të guximshëm, si përshëmbull Fransua Divalie dhe Enver Hoxha, por dhe mashtrues, si Carls Kitink, dhe fitoi miliona dollarë të padeklaruara pavarësisht se në të njëjtën periudhë, të uriturit e klinikës në Kalkutë vazhdonin të merrnin kujdes të pamjaftueshëm mjeksor.

Në vitin 2013, S.Lerive dhe Z.Serap të Universitetit të Montreal dhe K.Senesal të Universitetit të Ottavës, nxorrin publikuan një kërkim në bazë së cilës ngjarjet nuk dukeshin se e drejtësojnë imazhin e shenjtëruar të Nënë Terezës, e cila, sipas të sipërpërmëndurve, ishte “lindje” e masmedias (të cilat e eksagjeruan shumë atë). Ky kërkim në fjalë, përforcoi akuzat e Hicens. Për më tepër, Nënë Terezën e kanë kritikuar për anët e shumta të aktivizimit të saj, vecanërisht për mendimet ekstreme kundër aborteve dhe kontracepsionit, për tema të menaxhimit ekonomik, pasi dhe për shërbimet e vërteta të kujdesit dhe trajtimit mjeksor që ofronin në themelimet e saj tek nevojtarët.

Horoskopi i ditëlindjes të Nënë Terezës

Le të hedhim një sy në hartën e ditëlindjes së Nënë Terezës, e cila është zbuluese dhe na tregon dhe na shfaq anë të ndryshme të personalitetit të kësaj gruaje jashtëzakonisht të admirueshme!!!

Sic duket, bëhet fjalë për një Virgjëreshë me Horoskop Shigjetarin dhe Hëna në shenjën e Demit. Si Virgjëreshë, pa dyshim, është njeri i shërbimit dhe ofrimit! Eshtë punëtore, metodike dhe e organizuar! Në të njëjtën kohë, Horoskopi në Shigjetar i jëp dëshirën për dije, e bën enthusiaste, dashamirëse, të drejtë dhe shpirtërore. Hëna e saj ndodhet në një pozicion të shkëlqyer zodiak. Me specifikisht, Demi përbën pozicion varësie për Hënën. Kështu që, falë këtij pozicioni, Nënë Tereza është e qëndrueshme, besnike, me dinjitet, mbrojtëse dhe karakterizohet nga një system shumë i fortë vlerash morale dhe parimesh.

Me Merkurin (udhëheqës të Diellit të saj) tek Virgjëresha (pozicion kryesues) dhe Marsin gjithashtu në shenjën e Virgjëreshës, pa dyshim që bëhet fjalë për një grua e cila shqetësim kryesor kishte ofrimin e shërbimeve ndaj të tjerëve! Pa dyshim, ishte e zgjuar, kishte një shpirt praktik, rrezatonte pastërtinë e vërtetë dhe me siguri nuk i shmangej dhimbjes. Punonte fort dhe vazhdimisht për të ofruar ndihmë atyre që kishin nevojë. Ishte e angazhuar, analizuese, sociale dhe e përqendruar nëato detaje që si përfundim do të bënin ndryshimin.

Afërdita në shenjën e Luanit zbulon vendosshmërinë dhe bujarinë sentimentale por dhe një shpirt ndricues që udhëhiqej nga shprehja e dashurisë së vërtetë.

Jupiteri në Peshore shfaq një ndjenjë të zhvilluar në mënyrë të vecantë për drejtësi por dhe një pranim i admirueshëm shoqëror, ndërkohë që Saturni dhe Lidhja Veriore e Hënës në shenjën e Demin tregojnë nevojën dhe përpjekjen e saj për të ndërtuar një sistem shumë të fortë vlerash në të cilin do të bazohej shoqëria dhe aktiviteti njerëzor. Për më tepër, pozicioni i sipërpëmëndur i Jupiterit i bëri një person simpatik.

Udhëheqësi i Horoskopit të saj dhe në zhvillim të gjithë hartës së saj të ditëlindjes (Jupiteri) në fund të shtëpisë së 9 dhe në shoqërimin me gjysëm-hënën e saj, i siguron shumë udhëtime (nga të cilat duken se do të përbëni një kënaqësi të madh) dhe zhvendosja e saj e përhershme larg vëndlindjes. Gjithashtu, tregon se kjo grua do të përfitoni shumë famë të madhe në nivel botëror. Dielli i saj në shtëpinë e 8 të horoskopit të saj të ditëlindjes, tregon një karakter i cili kishte tendenca për vetëgjykim dhe analizim të vetvetes. Nënë Tereza ishte marrë me veten e saj të brëndshme dhe kishte tendencën për tu “shndërruar” në brëndësi gjatë periudhave të ndryshme. I njëjti pozicion siguron një periudhë krize nga e cila rezultoi dhe besimi i saj fetar.

Gjysëm-hëna në shenjën e Peshores, në kombinim me udhëheqësin e kësaj gjysëm-hëne (Afërdita) në Luan dhe në shtëpinë e 8, siguron faktin se Nënë Tereza kishte gjetur kuptimin e vërtetë të jetës në përpjekjen e saj sistematike për të ndryshuar rrënjësisht jetët e njerëzve të tjerë, dhe të atyre që vuanin, përmes ofrimit të dashurisë dhe një procedure të fortë marrëdhëniesh sociale.

Takimi i Hënës me Lidhjen Veriore në shtëpinëe 5, zbulon një instikt të fuqishëm mëmësor dhe një dashuri të rrallë për fëmiëjt. Kështu që, shpjegohen arsyjet për të cilat Nënë Tereza (edhe pse nuk kishte kurrë fëmijë të saj) u përkushtua në themelimin e jetimoreve. Me shumë gjasa, kishte dhe ajo vetë një shpirt të pafajshëm, fëmijërorm ndaj dhe përpiqej të mbrojë sa mundej, fëmijët e pambrojtur të asaj periudhe kohore.

Merkuri në shtëpinë e 9 mund të tregojë një thirrje të vecantë për mësimin e gjuhëve të huaja pasi dhe aftësinë e Nënë Terezës për të kuptuar gjëra të vështira, koncepte teorike që shumë pak persona arrijnë të ckodojnë dhe të kuptojnë qartë.

Marsi i Nënë Terezës, pikërisht mbi shenjat e shtëpisë së 9 të hartës së saj të ditëlindjes, siguron energjinë dhe kohën që i dedikoi aq shumë udhëtimeve të largëta sa dhe temave të punësimit me fenë dhe natyrën shpirtërore.

Saturni në shtëpinë e 4, shpesh zbulon një moshë fëmijërore të vështirë ose një ambjent familjar të rreptë dhe patriarkal. Sepse shtëpia e 4- midis të tjerave- simbolizon dhe vëndlindjen, ndaj do mundej dikush të thotë se pozicioni i Saturnit në këtë shtëpi vërteton faktin se Nënë Tereza u nda nga vëndlindja e saj në një moshë shumë të re që 19 vjece.

Urani në shtëpinë e 1, tregon se bëhet fjalë për një personalitet unik, i vecantë dhe jashtë të zakonshmes, të cilit, rrugëtimi i jetës, por edhe aktiviteti më i gjërë, dallonte rëndësishëm nga mesatarja dhe shumica. Neptuni dhe Plutoni në shtëpinë e 7, mund të tregojnë një sensibilizim të jashtzakonshëm dhe dashuri për të tjerët. Gjithashtu, zbulojnë se Nënë Tereza afronte rreth saj dhimbjen njerëzore por edhe ata që përpiqeshin të dyshonin dhe të nënvlerësonin misionin e saj social.

Lidhja Veriore e Hënës në Akrep dhe në shtëpinë e 11, tregon se keni të bëjmë me një person, i cili kishte një aktivizim të madh social, ishte përfshi në organizata dhe ishte i pasionuar, i ndjeshëm, ëndërrimtar dhe njerëzor në mishërimet e mëparshme. Në këtë mishërim të fundit, Nënë Tereza solli me vete të gjitha ato element por edhe dëshirat e ndryshme që rridhnin nga e kaluara e saj e karmës. Ndërkohë, ekzistontë një traumë nga situata/perceptime si kolektiviteti dhe ckujdesi i grupimeve. Me specifikisht, mund të ndjente se ajo vete kërkonte barazinë dhe vetëmohimin në shoqata të ndryshme në të cilat bëntë pjesë, disa pjestarë të tyre përpiqeshin të promovonin synimet e tyre egoiste. Gjithashtu, në këtë mishërim u ftua të vlerësojë talented e jetëve të mëparshme të saj, duke u fokusuar më shumë në thjeshtësinë e lidhjeve, harmoninë dhe dashurinë e vërtetë dhe gëzimin (shikoni Lidhjen Verjore në Dem në shtëpinë e 5).

Gjashtëkëndëshi i Diellit me Plutoni tregon një person që sigurisht nuk do të kalonte pa rënë në sy. Pa dyshim, Nënë Tereza ushtronte një ndikim të vecantë dhe magnetizonte njerëzimin. Ky gjashtëkëndësh, zakonisht jep aftësi shëruese të jashtëzakonshme, si fizike ashtu dhe sëmundje shpirtërore. Kundërshtimi i Diellit me Hironën në horoskopin e saj funksionon në mënyrë terapike për personat rreth saj pasi i përkushtojë të gjithë jetën e saj për të ndihmuar dhe shëruar të sëmurët, të dobtit, të pastrehët dhe të varfrit. Por, i njëjti kënd tregon se identiteti i saj kaloi nga shumë kriza dhe sfida (shikoni dyshimin e besimit të saj fetar nga ajo vetë), me rezultat “traumën”.

Trekëndëshi i Diellit (qëështë udhëheqësi i shtëpisë së 8) me Saturnin (qëështë bashkëudhëheqësi i shtëpisë së 1, bashkë me Jupiterin), në kombinim me Saturnin në shtëpinë e 4 dhe gjashtëkëndëshi i Diellit me Plutonin, i fal jetëgjatësi (vdiq në jetën 87 vjece).

Trekëndëshi i Hënës me Marsin tregon një grua me enthusiazëm, vendosshmëri dhe fuqi të brëndshme ndërkohë që trekëndëshi konvergjent i Hënës me Uranin tregon se Nënë Tereza kishte një mënyrë të saj të vecantë për të shprehur ndjenjat e saj. Për më tepër, këndi i Hënës me Uranin vërteton popullaritetin e shtuar dhe pranimin social që ajo përjetoi dhe, veçanërisht, nga gratë.

Gjashtëkëndëshi i Hënës me Neptunin e bëri një shpirt jashtzakonisht shumë të dhimbsur, zemërgjërë dhe të ndjeshme. Por shtojmë se, i fali një parandjenjë të fortë por edhe fantazi produktive. Katrori i Merkurit me Plutoni tregons se me të bërtiturën dhe fjalën e saj të ndikonte njerëzit. Kishtë shumë ndikim, kërkonte bisedime në thellësi dhe thelb dhe kishte një aftësi të shikojë pas sipërfaqjes. Ndërkohë, nuk përjashtohet të ekzistonte një moment në detyrim, në ideologji, në pohim dhe fiksimet e pakuptueshme, gjë që vërtetohet dhe nga këndi 150 gradë midis Merkurit dhe Hironës. Madje, gjatë periudhave mund të përjetonte një ndjesi të papërmbushjes shpirtërore dhe mirëkuptimi, fakt që ngjante i dhimbshëm dhe do mundej të bëhej i menaxhueshëm përmes perceptimeve ideologjike nga ana e saj.

Katrori i Afërditës me Saturnin (duke marrë të mirëqënë se Afërdita është udhëheqësja e shtëpisë së 5) shpjegon përse kurrë nuk bëri fëmijët e saj biologjikë dhe njëkohësisht tregon se gjatë peridhave Nënë Tereza (akoma dhe kur kishte pranë saj njerëz) përjetonte një ndjenjë të dhimbshme të vetmisë eksistenciale.

Trekëndëshi i Marsit me Saturnin vërteton metodat e saj dhe aftësitë organizuese, ndërkohë që katrorët e Uranit dhe të Neptunit me gjysëm-hënën e saj tregojnë dyshimin e argumentave të saj për të vepruar si edhe të vlerësimit të saj më të gjërë. Trekëndëshi i Plutonit me Hironën i ofroi një aftësi të vlerësueshme për të shëruar me mënyrën e saj të tjerët ashtu si edhe veten.

Si përfundim, udhëheqësi i shtëpisë së 7 (merkuri) në gradën e 29, në kombinim me prezencën e Neptunit dhe Plutonit brënda shtëpisë së 7, shpjegon karakteristikat se Nënë Tereza nuk u martua kurrë.

Shiko gjithashtu